Restituzioni e reclami

Zasady polityki zwrotów w Marmed Health Care:

 Towary uszkodzone w dostawie:

  1. W przypadku stwierdzenia zniszczonych produktów podczas dostawy, należy KONIECZNIE w obecności kuriera spisać protokół reklamacji, który jest podstawa uznania reklamacji i wymiany towaru na nowy.
  2. Zgłoszenie takiej reklamacji powinno nastąpić w ciągu 2 dni roboczych od dnia dostawy, bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta (tel. 695 120 391 lub biuro@marmedhc.pl).
  3. Zgłoszenie takie powinno zawierać skan podpisanego przez Kuriera protokołu reklamacyjnego oraz zdjęcia uszkodzonego towaru.
  4. Na tej podstawie zostanie odebrany zniszczony produkt na koszt Sprzedającego, a w to miejsce wysłany ponownie nowy wolny od wad.
  5. W innych przypadkach stwierdzenia uszkodzenia produktów reklamacje nie są akceptowane.
  6. W przypadku rozbieżności towaru w dostawie z dokumentem dostawy (Faktura, paragon, dokument WZ), różnicę taka należy zgłosić niezwłocznie w dniu dostawy do Biura Obsługi Klienta  (tel. 695 120  391 lub biuro@marmedhc.pl).